دی ۱۳۹۸

7 استراتژی برند
وبلاگ

7 استراتژی برندینگ

یک کمپانی شناخته شده، معمولا از سنگینی اسم خود برای برندینگ آیتم های خود استفاده میکند. معمولا برند های بزرگ بر اساس لوگو، شعار تبلیغاتی یا رنگ ها خود شناخته میشود.

توکیو
اخبار تکنولوژی

20 شهر برتر جهان از نظر نوآوری و فناوری

سایت تجاری Business Insider به تجزیه و تحلیل بهترین شهرها برای کارآفرینان فناوری پرداخته است که در اینجا لیست 20 تا از بهترینشان قرار دارند. Business Insider هر شهر را بر اساس 31 بخش از صنایع و اقتصاد خود و 162 شاخص نوآوری ارزیابی کرده است.

موشن گرافیک چیست ؟
انیمیشن و موشن گرافیک

موشن گرافیک چیست ؟

چرا موشن گرافیک ( گرافیک حرکتی ) ؟ زیرا از نظر جذابیت بصری نه تنها قابل توجه است، بلکه می تواند ذهن مخاطب را درگیر خود کند. در این مقاله قصد داریم به موشن گرافی بپردازیم و تحلیل کنیم که چرا بهترین گزینه برای نمایش و توضیح ایده به مخاطب است و چگونه می تواند استراتژی بازاریابی شما را نیز ارتقا بخشد.

کامپوزیت انیمیشن چیست ؟

یکی از مهمترین بخش های انیمیشن، کامپوزیت یا ترکیب بندی است. پس از اینکه عناصر ما در انیمیشن متحرک سازی شدند و جان بخشی به اجزای هر پلان صورت گرفت و بصورت جداگانه رندر شدند، آنها باید با هم ترکیب شوند.

تصویرسازی چیست ؟
طراحی

تصویرسازی چیست ؟

ممکن است شما بپرسید تصویرسازی چیست و تصویرگر دقیقا چه کاری انجام می دهد ؟ بیایید کمی در این باره صحبت کنیم. یک تصویر، نمایش

استوری بورد انیمیشن چیست ؟
انیمیشن و موشن گرافیک

استوری بورد انیمیشن چیست ؟

اگر به انیمیشن علاقمند باشید، حتما می دانید که استوری بورد فیلمنامه یا داستان انیمیشن است. در واقع استوری بورد یک نمونه اولیه از تصویرسازی

لوگوی جدید فایرفاکس
اخبار طراحی

لوگوی جدید فایرفاکس، آتشین و بدون روباه !

مرورگر اینترنتی فایرفاکس، هویت بصری جدیدی را برای برند خود راه اندازی کرده است که به نظر می رسد منعکس کننده ی نحوه ی گسترش خدمات آنلاین این شرکت، مانند سرویس اشتراک فایل، سرویس محافظت از رمز عبور و سیستم بررسی نقض ایمیل است.

8 نکته مهم برای عکاسی تبلیغاتی
عکاسی

8 نکته مهم برای عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی برای ایده های مارکتینگ، محصولات و کالاها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. عکاسی تبلیغاتی قدرتمند، موجب پیشرفت گسترده ی تجارت و کسب و کار شما می شود. همچنین عکاسی تبلیغاتی، برای عکاسان، حرفه ای خلاق، جذاب و پر سود را فراهم می کند.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی
عکاسی

اهمیت عکاسی تبلیغاتی

وقتی با یک تبلیغ مواجه می شوید، اولین چیزی که به آن توجه می کنید چیست ؟ آیا متن نوشته شده داخل تبلیغ است ؟ پاسخ شما احتمالا نه می باشد. چرا که طبق بررسی های صورت گرفته، اغلب مردم، اولین چیزی که در یک تبلیغ به آن توجه می کنند، تصاویر آن است.

صنعت جوهرافشان
اخبار صنعت چاپ

آینده درخشان برای صنعت جوهر افشان

مارکوس تیمسون : چشم انداز جوهر صنعتی بسیار روشن است و آینده ی روشنی در انتظار بازار است” بر اساس بررسی جدیدی که توسط FM