مرداد ۲۲, ۱۳۹۸

print industry news

Prima Printing fuels growth with Ricoh print solution

Melbourne-headquartered Prima Printing has installed eight Ricoh Pro C9210 Graphic Arts Edition production colour print solutions to fuel and sustain the company’s growth. One of

print industry news

Print may be dying, but there’s a revolution in new technology

در هفته‌های اخیر، پال لی تحلیگر ارشد خدمات حرفه‌های دلویتی پیش‌بینی بشدت خوش‌بینانه‌ای را برای آینده رسانه‌ها در بریتانیا ارائه کرده‌است. دیدگاه او با قابلیت نوآوری‌های جدید برجسته می‌شود. از بکارگیری ماده شگفت‌انگیز گرافین با استحکام بالا تا کامپیوترهای شناسنده که می‌توانند در گفت‌وگوهای نوشتاری شرکت کنند و رشد تجارت مبتنی بر اثر انگشت، علامت‌هایی هستند که نشان می‌دهد تحول فناوری جامعه تنها یک آغاز است.

blog

Graphic Design in Marketing

چگونه باید از یک طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین، در بازاریابی برای برقراری ارتباط و مخابره اطلاعات موفق استفاده کرد.

print industry news

Multi Color reveals apprentice success

چند رنگ استراليا که همچنين بعنوان علامت  MCC شناخته می شود، مجموعه ای از کارآموزان موفق را در اختیار دارد که جوایز LIA را در استرالیای جنوبی از آن خود می کنند و دستورالعمل موفقیت آن را نيز با چاپگر استرالیايي به اشتراک گذاشته اند.

print industry news

Epson introduces L series at Fespa

اپسون، اولین پیش نمایش جهانی خود از پرینترهای سری L سورکالِر را در Fespa مشخص کرده است، اولین پیش­ نمایش در محدوده­ ی چاپگر تولیدی آن برای اتخاذ جوهرهای مبتنی بر کیسه به جای سیستم کارتریج معمولی آن می­باشد.

blog

5 Reasons Why Your Business Needs An Unlimited Graphic Design Team

شما می‌بایست برای موفقیت کسب و کار خود مقاومت نمایید. خوشبختانه برای صاحبان مشاغل امروزی، کانال‌های ارتباطی بسیاری برای دستیابی به مشتریان بالقوه وجود دارد. بیلبوردها، تراکت‌ها، و حتی پست‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به گسترش تجارت شما کمک نمایند. با این حال، دسترسی به این کانال‌ها برای مقاومت در بازارهای شلوغ کافی نیست

print industry news

Mimaki launching upgraded flatbed

میماکی یک مدل فلت بد ( flatbed ) جدید عرضه کرده است، که از ماه می قابل دسترس خواهد بود که قابلیت چاپ 2.5D، قادر به لایه جوهر اشعه ماوراء بنفش برای اثرات بالا، شبیه سازی از آجر یا چوب است.JFX200-2513 EX یک مدل ارتقاء یافته به چاپگر جوهر افشان UV JFX200-2513 Mimaki است که برای اولین بار در سال 2013 عرضه شده است.

blog

PPI vs. DPI: what’s the difference?

PPI و DPI دو عبارت مهم است که هر کسی با تصاویر کار می کند باید بداند. دو عبارت رزولوشن یا وضوح یک تصویر باید تعریف شود و هر ویژگی اشاره به مدیا جداگانه دارد.

blog

What is branding?

ایجاد نام تجاری ، عمل بازاریابی فعال در شکل دادن به برند شما است . این تعریف اصلی است ، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که به آن وارد می‌شود .