کارت ویزیت لمینت

این نوع کارت ویزیت هم در سایز بزرگ و هم در سایز کوچک و هم در قالب های خاص مانند مربع، دورگرد، دور تخت، طرح موج و … قابل چاپ می باشد. جنس این نوع کارت ویزیت نسبت به سایر نمونه های مشابه ( مانند کارت ویزیت سلفون ) مقداری ضخیم تر و سفت تر می باشد. که این مسئله باعث میشود به راحتی قابل تا کردن نباشد و در اثر جا به جایی در دست یا کیف پول هم به راحتی از بین نمی رود .

این ضخامت و مقاومت در برابر تا شدن، له شدن یا خراب شدن، باعث شده که این نوع جنس طرفداران بسیاری پیدا کند. لازم به ذکر است کارت ویزیت لمینت هم بصورت افست ( تیراژ 1000 عدد به بالا ) و هم بصورت دیجیتال ( در تعداد محدود و زمان کوتاه ) قابل سفارش است .

  • لمینت مات : نوع مات کارت ویزیت لمینت، با اینکه باعث کدر شدن رنگ ها می شود، ولی به دلیل اینکه قابل نوشتن است و در محیط های پر نور، نور را انعکاس نمی دهد طرفداران زیادی دارد .
  • لمینت براق : نوع براق کارت ویزیت لمینت، مناسب آن دسته از افرادی است که طرفدار رنگ های گرم تر و شارپ تر هستند، چرا که نوع بافت لمینت براق باعث جذاب تر شدن رنگ های طراحی شده نیز می گردد.

برای آشنایی با سایر جنس های کارت ویزیت، انواع کارت ویزیت را مطالعه فرمایید.

 

در صورت نیاز به ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت، لطفا با ما تماس بگیرید تا ضمن استفاده از مشاوره ی رایگان ما در این زمینه، نسبت به ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید